人気ブログランキング | 話題のタグを見る

普段なかなか連絡をとれない人たちと少しでもこっちの生活や体験をシェアできたら・・・というコンセプトで書いているブログです。


by aya-kaori
カレンダー
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

学校andデートvvv

今日ゎ部活がなかったから・・・
でもやっぱり学校行っちゃいました笑
部活の子数人と4時間ほど語り合ぃついでに演劇部の卒業講演みてきました!!
あんね!!!うちら音楽部ってヤバィすごぃの♪
なにがすごぃって、今まで3年間で93曲ステージ上で歌ったの!!
多分未だにそれとなくゎ全曲歌えると思う。
アメリカ①年いってた間歌ってなぃのもあるけど、アメリカでも相当数の曲やったし、そんくらぃゎ歌ってると思われv

その後、地元の友達しおりたんとデートin大森&川崎!
駅で待ち合わせのハズが・・・電車内でメールしてるうちにお互い遅刻で、40分遅れで、トイレ集合になりました笑
うちらっぽくていぃじゃん・・・ってオィ笑
それからイーオン(うちらの出会いの場♪)行って先生にからんでぇ~

川崎のLAZONAに COLD STONEアイスを求めて・・・☆
まぢぅんめぇかったぁーーーーー(’∀≦♪
ぶらぶらしながらお互いのiPod聞きあってたら、突然テンション上がり、カラオケ行っちゃいました!!
カラオケってさぁーたまに自分のすごぃ好きな曲(特に洋楽)って入ってなかったりするんだょね・・・
なぇ。。。

しかも彩香が一番愛するSHAKIRAのHIPS DON'T LIEが変なバージョンしかなく・・・フラれた気分でした(;;

ぎゃぁー明日ゎ卒業式!!
謝恩会とか、その後友達親子での二次会とか、卒業イベ結構やってる割にゎ
まだあんま実感沸かないの・・・

次回お楽しみに!!笑

学校andデートvvv_e0034772_2274766.jpg



I had no choir practice today but went school to hang out w/ choir friends.
Somebody started to write down all the name of songs we've sung in this three years, and found out that there were 93 of them! I think it's so great!! Probably we still can sing them all if we have music for them.


After that I met one of my friend Shiori, then we went to AEON (a English conversation school, which we used to go together) and a shopping mall called LAZONA which is only two train stations away from where we live.
We had Cold Stone icecream overthere!!
Yapeeee!
But too bad for those who love cookie dough icecream, cuz we don't have that in Japan.
Except that almost everything is the same as the American ones.

We went to a CD shop and that made us wanna go to karaoke, so we went!!! We sang many american songs together. It was so cool =)

I'm graduating tomorrow...
I think it's kind of exciting but a little bit scary too.
407 of us are gonna never get together again.
hmm...let's see what's gonna happen tomorrow.
by aya-kaori | 2007-03-17 21:42