人気ブログランキング | 話題のタグを見る

普段なかなか連絡をとれない人たちと少しでもこっちの生活や体験をシェアできたら・・・というコンセプトで書いているブログです。


by aya-kaori
カレンダー
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

10th Anniversary!!

Aug 17th

Between classes at cram school, I met one of my bestfriends, Mizuki =)
She used to lived next to my house and went to elementary school together.
After graduation from elementary, she moved to Varginia and lived there for three years.
I missed her so bad so i went visit her by myself when i was 14 =D
At that time I didn know any English except "Hi" and "Thank u", nor even didn't want to study English.
But this trip to her house made a HUGE change in my life.
I found English interesting becuase I wanted to communiate with people in the US.
Now she goes to a different highschool but we are still good friends!

We talked (actually I talked and she was listening...XP) and went shopping.
We've been friends for more than 10 yrs!!!
Isn't that great???
Are u jelous????
I know u r lol


今日ゎ小学校からの友達、みずきに会ったょん♪
みずゎ隣に住んでたんだけど、中1から中3までパパの転勤でアメリカのヴァージニア州に行ってたの。
みずに会いたかったカラ中2のときに、人生初の海外旅行で(グアムゎ除いて)2週間、
1人でお泊りに行ってきちゃぃました☆
その時英語ちょーキラィだったんだけど、かえってきてから英語頑張ろうって思って、まじめにやりだしたんだぁー
みずゎあたしの人生変えたなぁーってよく思う。
それで留学なんてしちゃったしvvv
もしみずがいなかったら留学してなぃただの英語嫌いの女子高生だったかもしれぬ。笑
みずありがとね♪
今の自分の人生かなり好きだし☆
今年で11年目のつきあぃ。これからもよろしくねぃ♪
by aya-kaori | 2006-08-17 23:42