普段なかなか連絡をとれない人たちと少しでもこっちの生活や体験をシェアできたら・・・というコンセプトで書いているブログです。


by aya-kaori
カレンダー
S M T W T F S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

SILS rocks!!

さてさて、ホントに来ちゃったょ、はしか様☆

月曜ゎ3、4、5限なんだけど、
3限終了後、休校になったコトを知る
→りなに呼び出され、国教の建物行くと・・・
40人くらぃの集団が!!

ドンキに買出しいって、お菓子&ボール&フリスビー&ドリンクかって、戸山公園に直行ー

みんなでバレーやったり、しゃべったり、夕方までずーっと公園で青春♪

だいたぃ周りにいるそぅゆぅ集まりってサークルだったんだけど、
うちらゎ学部★
仲良しでいぃーだろ^^

それから残った16人くらぃで馬場のアイリッシュパブのHUBに歩いている途中、
Red Bullの車発見ッ!!!
みんなでダッシュして、タダで1本ずついただく (^∀^

でもさすがSILS生、タダじゃぁ飲みませんっ
みんながもらったのを確認してぇ…
早稲田通りで「はしか休校にかんぱぁーーーーーーーぃ!!!」
(そしてひたすら歓声をあげる笑)
ぁははー通行人みんな見てたねぇ・・・

一日中騒いで、楽しかったねぃ♪
いつも挨拶だけで深く話したことなぃ子達ともいっぱぃ話せたし、すっごぃイィ日だったぁー

月曜4限ゎいっちばんキラィなSusieのWritingだから、
あの人の顔を2週間も見なくていぃってのゎ神様からのプレゼントだねぃ笑

木曜、さおりと共立いきまぁーす
金曜、SILSの人達でSOPHIAいきまぁーす
まってろーぃ☆

女子軍団♪文香のとこから写真もらってきましたぁー
e0034772_0405674.jpg


I got extra 9days off!!!!
Because of measles, my university has been closed and all the classes were canceled since 3rd period yesterday!!!
I'm sorry for those who got measles but yapeeee for us =D

yea so we got out from school in 4th per and about 40 of my friends went to a park near the campus with some drink, snacks, and some balls!!

It was a fun afternoon!
We played volleyball and talked a lot.
At night we went to an Irlish Pub and had some more fun!

What should I do for a week?
Well. I already some plans.
Imma go to my highschool to see my teachers and choir.
Imma visit another university called Sophia to see friends who go there.

All the mid-term exams are gonna postponed =D ha-HA!!!

WE LOVE BREAK!!
[PR]
by aya-kaori | 2007-05-22 23:53